Domů > Co Vás nejčastěji zajímá

Co Vás nejčastěji zajímá

Jak rychle bude zboží připraveno k vyzvednutí? Máte vše skladem?

Aktuální dostupnost vždy záleží na Vámi vybrané pobočce. Pokud Vám potvrdíme v odpovědi na Vaši poptávku, že zboží je dostupné, tak je zboží v podstatě připraveno k vyzvednutí a domluvíme si přesný termín. V případě, že zboží aktuálně není na skladě Vámi vybrané pobočky, budeme Vás informovat o nejbližším termínu naskladnění.

Na jak dlouhou dobu si mohu zboží vypůjčit?

Na jak dlouhou dobu Vy potřebujete. Délka pronájmu není omezena.

Mohu získat slevu při velkém nebo opakovaném objemu objednávek?

Dlouhodobé spolupráce si ceníme. Při větším množství objednávek Vás dostane na starost obchodní zástupce, který Vás bude kontaktovat a věnovat se Vašim požadavkům individuálně.

Co se stane, když zboží nestihnu vyzvednout/vrátit v dohodnutý den?

Stačí nám napsat nebo zavolat, abychom o změně věděli a domluvíme nový termín.

Kdy mi bude vrácena kauce?

Kauce Vám bude vrácena po vrácení veškerého zboží a zaplacení všech faktur. Také je možnost dohodnout zápočet.

Co když nějaký komponent poškodím/ztratím?

Takové komponenty budou posouzeny dle kritérií poškození a naceněny dle aktuálního ceníku. V řadě případů zaplatíte pouze částku za opravu.

Co dělat, když mi náhodou dojde zboží poškozené?

Zboží vydáváme vždy zkontrolované a v pořádku. Pokud by i tak k takovému případu došlo, tak komponent nepoužívejte, nafoťte a co nejdříve nás kontaktujte.

Je možné si některé produkty k zapůjčení zakoupit/odkoupit?

Ano. Většinu sortimentu nabízíme k prodeji jako nové či použité.

Co dělat, když zjistím, že toho potřebuji více, nebo že mi něco ještě chybí?

Napište nám, co potřebujete vyřešit nebo zapůjčit a chybějící komponenty si po domluvě můžete vyzvednout.

Budu muset dokoupit nějaký doplňující sortiment?

Ve většině případů ne. V případě, že by zapůjčený systém vyžadoval dokoupení spotřebního materiálu, budete vždy dopředu upozorněni.

Nejsem si jistý/á rozměrem nebo množstvím, jak jej zjistím?

Zašlete nám projekt, výkres, nákres, fotku a my navrhneme konkrétní řešení a vypracujeme nabídku.

Můžu si zboží odvést na vícekrát?

Ano. Po domluvě s logistikou na našich skladech lze zboží odvážet i postupně.

Zajistíte mi montáž/dopravu?

S našimi návody a instruktážními videi to zvládnete sami. V případě potřeby či dotazů jsme Vám k dispozici. Dopravu Vám naceníme individuálně.

Nenašli jste odpověď na Váši otázku? Nenašli jste, co jste potřebovali?

V takovém případě neváhejre a napište nám na email poptavka@scaserv.cz

Máte dotazy? Rádi Vám pomůžeme

Maskot Scaserv